Prílet na Zakynthos

Let trvá približne 2 hodiny, počas ktorého dostanete malé občerstvenie vo forme bagety, teplých a studených nápojov. V našom prípade bol let dlhší asi o zhruba pol hodinu pretože bol podľa slov kapitána preplnený vzdušný priestor, tak sme krúžili nad ostrovom. Po pristáti bolo okrem nášho lietadla na letisku len jedno ďalšie a po par minútach pristalo ešte jedno. Po odvoze autobusom do príletovej haly ma celkom prekvapila pracovníčka v rúšku na tvári, ktorá obsluhovala kamerové zariadenie pomocou, ktorého odhaľovali podľa teploty možnosť prenášania vírusu H1N1 tzv. prasacej chrípky. Následne sme už len par minút počkali na batožinu a mohli sme isť k východu kde už čakala delegátka Tiptravelu – Jarka, ktorú som poznal už z Korfu. Povedala nám postupne ako sme prichádzali do ktorého autobusu treba nastúpiť. Pohľad na ostrov pri prílete na Zakynthos
To by nemohlo byť Grécko keby to nebolo opačne 🙂 Ja sa väčšinou aj tak pýtam vodiča podľa letoviska a hotela. Tu Vám odporúčam urobiť to isté a nedávať si batožinu do kufra autobusu svojpomocne, pretože pri jej vykladaní v letovisku s tým môžete mať problém kvôli nemožnosti otvorenia kufra autobusu pri chodníku. Väčšinou to bolo vždy tak, že batožinu vykladáte do stredu cesty ak hotel nemá vlastné parkovisko lebo k chodníku je málo miesta. V prípade premávky dávajte pozor aj napriek tomu, že autá čakajú. Transfer z letiska k hotelu Locanda trval asi 15 minút.

Na recepcii hotela Locanda Vás podľa zoznamu a dokladu totožnosti ubytujú a voucher som nepotreboval. Delegátka nám ešte oznámila čas informačnej schôdzky na ďalší deň dopoludnia. Odporúčam na túto schôdzku ísť, pretože sa tam dozviete všetky dôležité informácie potrebné k bezproblémovému priebehu dovolenky. Môžete si aj objednať fakultatívne výlety, ale ja si vždy pozriem aj ponuku a ceny lokálnych predajcov, ktoré sú väčšinou výhodnejšie. Pohľad na hotel Locanda v Argassi

Tiež môžete urobiť prípadnú reklamáciu ak Vám niečo nefunguje. Ja som robil reklamáciu len na prvej dovolenke v roku 1999 keď nám nefungovala teplá voda a presný postup detailne nepoznám. Určíte je potrebné urobiť to písomne s podpisom delegáta a dobré je mať aj podpisy svedkov, fotografie, príp. video záznam. CK potom Vašu reklamáciu posúdi. Určíte nemá význam sťažovať sa napr. na slanú vodu v mori, alebo prílišné teplo 🙂

Back to Top